Kategorie

Box reklamowy


 

 

 

 

Newsletter

Regulamin

Regulamin sklepu obowiązujący od 25.12.2014.

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Właścicielem witryny oraz Sprzedającym jest firma „Euro- Ceramika Sp. z o. o." Sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Bartycka 24/26, hala 3B, paw. 217, NIP 113-00-43-468, REGON 012945783, KRS 0000222123, Sąd Rejonowy Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, zwana dalej Sklepem/Sprzedawcą.

1.2. Kontakt ze Sklepem możliwy jest drogą:

- e-mailową: sklep@euro-ceramika.pl

- telefoniczną: 22 559 11 74, 22 642 72 02, 22, +48 601 663 555, +48 603 190 250

- listowną pod adresem podanym podanym w §1 pkt. 1.1.

1.3. Sklep internetowy firmy Euro-Ceramika posiada w sprzedaży materiały wykończenia i wyposażenia łazienek oraz innych wnętrz.

1.4. Klientami Sklepu mogą być zarówno Konsumenci, jak i Przedsiębiorcy i inne jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

1.5. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem
http://www.sklep.euro-ceramika.pl/.

1.6. Regulamin określa w szczególności:

a) warunki i zasady składania drogą elektroniczną zamówień w ramach sklepu internetowego.

b) zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.

1.7. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe w przypadku spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub Safari.

1.8. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, które posiada dostęp do Internetu.

1.9. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Uzytkowników.

1.9. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie przy rejestracji prawdziwych danych osobowych i teleadresowych oraz zaakceptowanie Regulaminu Sklepu oraz warunków Płatności i Dostawy.

1.10. Rejestracja konta użytkownika w serwisie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Nie jest ona konieczna do standardowego użytkowania serwisu, a w szczególności do składania i realizacji zamówień.

 

§2. DEFINICJE

2.1. Klient/Kupujący/Nabywca/Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu.

2.2 Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.sklep.euro-ceramika.pl/, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.

2.3. Towar – produkty zamieszczone w Sklepie Internetowym.

2.4. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, nabywająca towar w tym celu.

 

§3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

3.1. Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon lub faktura VAT na życzenie Klienta.

3.2. Każdy produkt ma określony czas realizacji. Czas ten jest uzależniony od dostępności produktu w magazynie lub od dostępności produktu u producenta/ dostawcy. W sytuacji braku towaru u producenta lub u innego dostawcy termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad wskazany na stronie. Sklep ustala wtedy z Kupującym nowy termin dostawy, zmienia lub anuluje zamówienie na życzenie Klienta.

3.3. Kupujący może wycofać złożone zamówienie poprzez e-mail pod adresem sklep@euro-ceramika.pl.  Jeśli zajdzie potrzeba anulowania zamówienia (odstąpienia od umowy), które zostało już skierowane do realizacji - stosuje się postanowienia §7.

3.4. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

3.5. Do sprzedaży promocyjnej i ofert specjalnych przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i wykonywanie zamówień następuje według kolejności potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

§4 PŁATNOŚCI I DOSTAWA

4.1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztów dostawy. Ceny dostawy towarów podane na stronie Sklepu obowiązują na terenie Polski. Dostawa za granicę podlega osobnym ustaleniom Klienta ze Sklepem.

4.2. Koszty dostawy są  zróżnicowane i zależą od formy płatności oraz wagi. Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób określany podczas składania zamówienia, zgodnie z formularzem. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W niektorych przypadkach, po ustaleniach ze Sklepem, opłata za dostawę zamówionych towarów może zostać pokryta przez Sprzedawcę.

4.3. Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia próbki wybranego towaru. W celu uzyskania dokładnej informacji prosimy o kontakt ze Sklepem.

4.4. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za składane zamówienia:

- przedpłata na rachunek bankowy sklepu

a) poprzez tradycyjny przelew

b) płatność poprzez płatności elektroniczne PAYU. Do takiego rodzaju płatności doliczana jest opłata w wysokości 3% wartości zamówienia. Po dokonaniu płatności poprzez serwis payu.pl. Klient powinien kliknąć w ciągu 24 godzin w link aktywacyjny wysłany przez serwis platnosci.pl na skrzynkę mailową.

- za pobraniem. Kwota "za pobraniem" nie może być wyższa niż 4 tys zł. Ograniczenie to wynika z regulaminów firm kurierskich. Nadwyżka powinna być przez Klienta opłacona wcześniej poprzez zwykly przelew lub platności elektroniczne. 

- gotówka w salonie przy ul. Augustówka 22B/ Bartyckiej 24/26 w Warszawie. W celu zapłaty w salonie przy ul Bartyckiej prosimy o kontakt z obługą Sklepu.

4.5. W przypadku towaru "na zamówienie" wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 40 % wartości zamówienia przed rozpoczęciem realizacji tego zamówienia przez nasz Sklep. Zasada ta obowiązuje zarówno po wybraniu płatności na konto Sklepu, jak również dla płatności "za pobraniem" i płatności w salonie. Pozotałą kwotę Kupującyt uiszcza zgodnie z wyborem opcji płatności.

4.6. Brak wpłaty/zapłaty w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia traktowany jest jako rezygnacja Klienta z zawarcia umowy sprzedaży, co skutkuje anulowaniem zamówienia.

4.7. Za datę zapłaty za towar w przypadku wyboru płatności w formie zwykłego przelewu lub poprzez serwis payu.pl uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na konto Sklepu.

4.8. Przesyłki są dostarczane przez firmy kurierskie : DHL, Fedex oraz Raben. Cennik umieszczony jest w zakładce "Płatności i dostawa".

4.9. Możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru w magazynie przy ul. Augustówka 22 b w Warszawie od pon. do pt. w godz. 10:00- 18:00 oraz w sob. w godz. 10:00– 15:00.  W dniu planowanego odbioru (lub dzień wcześniej) prosimy skontaktować się z Handlowcem w celu podania przybliżonej godziny odbioru.

4.10. Sklep może wprowadzać nowe produkty do oferty, wycofywać dane produkty, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne na stronach Sklepu. Sklep oferuje Klientom stałe rabaty na płytki ceramiczne, które przysługują dla wszystkich produktów, oprócz tych umieszczonych w zakładce "Oferty specjalne".

4.11. Sklep gwarantuje, że ceny produktów nie ulegną zmianie po złożeniu zamówienia przez Klienta.

 

§5  REALIZACJA ZAMÓWIENIA

5.1. Zamówienie jest realizowane po poinformowaniu Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową o przyjęciu zamówienia.

5.2. Termin realizacji zamówień towarów dostępnych na magazynie wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Czas ten jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub - w przypadku płatności za pobraniem - potwierdzenia zamówienia.

5.3. Czas oczekiwania na produkty dostępne "na zamówienie" liczony jest od dnia wpłynięcia zapłaty/zaliczki za wybrany towar.

5.4. Termin realizacji może ulec zmianie w zależności od bieżących rezerwacji towarów na magazynie oraz na stanach  magazynowych naszych dostawców, czy innych nieprzewidzianych sytuacji/ zdarzeń losowych. Sklep niezwłocznie informuje Klienta o wydłużeniu czasu realizacji. Jeśli Klient nie akceptuje nowego terminu może zrezygnować z zamówienia.

5.5. Zamówienie o różnym czasie oczekiwania na towary wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

5.6. Wysłanie zamówionego towaru kurierem jest jednoznaczne z jego realizacją, a dostawa towaru do Klienta określa rozliczenie transakcji z Klientem.

5.7. Dostawa towaru za pośrednictwem firm kurierskich nie powinna przekroczyć 48 h roboczych. Opóźnienie doręczenia przesyłki stanowi podstawę złożenia reklamacji.

5.8. Kurierzy posiadają obowiązek wnoszenia Odbiorcom przesyłek paczkowych o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie są zobowiązani do wnoszenia cięższych paczek ani przesyłek ustawionych na paletach (bez względu na ich wagę). Kurier ma obowiązek w tym przypadku jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wniesienia go.

5.9. Klient powinien sprawdzić towar w obecności kuriera.

5.10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki i numerem telefonu, pod którym Klient może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Klient ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48 godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.

5.11. W przypadku bezpodstawnej odmowy odbioru towaru, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów transportu zwrotnego, który wynosi tyle ile koszt transportu rzeczy do Klienta.

 

§6 REKLAMACJE

6.1. Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym firmy Euro-Ceramika są fabrycznie nowe i wolne od wad.

6.2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru z tytułu rękojmi. Zgodnie ze przepisami art. 556 Kodeksu cywilnego rękojmia odnosi się do zakresu odpowiedzialności Sprzedawcy zarówno do wad fizycznych i/lub prawnych sprzedawanej rzeczy.

6.3. Przed montażem zakupionego towaru należy sprawdzić jakość, kolor, wymiar oraz inne parametry zależne od rodzaju zakupionego towaru. Po ułożeniu płytek reklamacje odnośnie odcieni, kalibrów i wad widocznych nie będą uwzględniane.

6.4. Euro-Ceramika nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

6.5. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt. Reklamacje należy składać e-mailem na adres sklep@euro-ceramika.pl lub na adres siedziby naszej firmy.

6.6. Przy składaniu reklamacji prosimy przesłać następujące informacje:

- imię i nazwisko Klienta (w temacie wiadomości dopisek: "REKLAMACJA”
- nr kontaktowy
- reklamowany towar
- rodzaj wady (uszkodzenie, niedobór itp.)
- oczekiwanie Klienta (wymiana towaru / zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)
- stan protokołu reklamacyjnego lub listu przewozowego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem, zdjęcia reklamowanego towaru potwierdzające uszkodzenia.

6.7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu są składane do firmy spedycyjnej. Klient powinien sprawdzić otrzymaną przesyłkę oraz spisać w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokoł szkody w chwili odbioru przesyłki, ponieważ to ułatwia skuteczną reklamację u Przewoźnika. Kurier zawsze powinien posiadać przy sobie odpowiedni protokół reklamacyjny.

6.8. Jeśli Klient nie ma możliwości sprawdzenia przesyłki przy kurierze, powinien zrobić to możliwie jak najszybciej, zalecamy uczynienie to w czasie 24 godzin od dostarczenia. Przed odjazdem kuriera należy wziąć do niego numer kontaktowy. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenia powinien niezwłocznie skontaktować się z kurierem doręczającym przesyłkę w celu jego powrotu i spisania protokołu reklamacyjnego. Kurier zobowiązany jest sporządzić z Klientem protokół reklamacyjny w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Następnie prosimy o kontakt ze Sklepem w celu przedstawienia zaistniałej sytuacji i złożenia reklamacji.

6.9. Klient nie musi przyjmować przesyłki, która jest uszkodzona.

6.10. W przypadku odbiorów osobistych należy bezwzględnie sprawdzić towar na miejscu przy odbiorze. Uszkodzenia, wady, niezgodności z zamówieniem stwierdzone przy odbiorze należy spisać w protokole niezgodności opatrzonym podpisem magazyniera i niezwłocznie zgłosić obsłudze Sklepu.

6.11. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt Sklepu do Klienta przy zamówieniach zrealizowanych wysyłkowo lub przygotowany do wymiany w naszym magazynie przy zamówieniach odebranych osobiście. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez Klienta konto lub ponowne zamówienie danej pozycji i oczekiwanie na jej dostępność.

6.12. Zdjęcia prezentowane na stronie nie są często w stanie odzwierciedlić dokładnej struktury lub wykończenia płytki ceramicznej. W celu dokładnego obejrzenia towarów zapraszamy do salonów sprzedaży w Warszawie lub kontakt z Infolinią. 

6.13. Reklamacja zostanie rozpatrzona i dopowiedź udzielona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
 

§7 ZWROTY

7.1. Zgodnie z obowiązującym prawem art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o Prawach Konsumenta Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, moze w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35. Formularz odstąpienia od umowy oraz wymienione zapisy ustawy znajdą Państwo >tutaj<.

7.2. Kupujący będący Konsumentem może dokonać zwrotu całości zamówienia lub tylko jego części.

7.3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie zakupionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tych rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

7.4. Sklep niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład poprzez pocztę elektroniczną).

7.5. Klient będący Konsumentem ma 14 dni liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odesłanie towaru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

7.6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmiejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7.7. W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie wskazanej powyżej, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Kupującemu pieniądze za kupione produkty oraz koszty pobrane za ich dostawę. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7.9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.10. Zwracany towar należy odesłać na adres:

"Euro-Ceramika Sp z o.o." Sp.k

ul Augustówka 22 B

02-981 Warszawa

7.11. Zwracany produkt winien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.  Na przesyłce prosimy zawrzeć adnotację "zwrot towaru". Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.12. W przypadku zwrotu towaru Kupujący (zarówno Konsument jak i Przedsiębiorca) pokrywa koszty jego transportu do Sprzedającego z wyjątkiem art. 34 ust. 3 Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

7.13. Jeśli towar był wysłany do Klienta na palecie, musi on być odesłany również na palecie.

7.14 Odesłany towar musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.

7.15.  Prawo odstąpienia od Umowy nie przysluguje Klientowi, jeżeli produkty na indywidualne zamówienie stanowią rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

7.16. Klient, który jest Przedsiębiorcą, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w przypadkach wskazanych w  Kodeksie cywilnym.

 

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 

8.1. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Euro-Ceramika danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst.jedn.Dz.U.02.101.926 z póżn.zm.) w celu realizacji tego zamówienia. Kupujący ma prawo do wglądu, korekty, usunięcia oraz kontroli swoich danych osobowych.

8.2. Sprzedający  zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą  z  dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Dane osobowe podane przez Klienta podczas rejestracji i podcane podczas składania zamówienia są przetwarzane tylko w celach realizacji zlożonego zamówienia w tym jego wysyłki.

8.3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep internetowy Euro-Ceramika podejmuje wszelkie środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji i wykorzystywania danych osobowych podanych w internecie przez osoby nieuprawnione.

8.4. W przypadku zmian w niniejszym Regulaminie Sklep informuje swoich Klientów na 14 dni wcześniej. Zmian Regulaminu nie stosuje się do zamówień złożonych przez Klientów przed wejściem w życie tych zmian.

8.5. Prezentacja produktów w Sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

8.6. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy sklep internetowym Euro-Ceramika, a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

8.7. Klient, ktory jest Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a sklepem Euro-Ceramika.

c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sklepem Euro-Ceramika korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich itp.).

8.8. Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygania spraw spornych z umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem będącym Przedsiębiorcą będzie Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

8.9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz  przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 o Prawach Konsumenta oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176), a także przepisy ustawy Prawo przewozowe z dnia 15 listopada 1984 r. (Dz.U. 1984 Nr 53 poz. 272 ze zm.) i inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Warszawa, 25.12.2014.

 

Regulamin sklepu obowiązujący do 25.12.2014.

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Właścicielem witryny oraz Sprzedającym jest firma „Euro- Ceramika Sp. z o. o." Sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Bartycka 24/26, hala 3B, paw. 217, NIP 113-00-43-468, REGON 012945783, KRS 0000222123, Sąd Rejonowy Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, zwana dalej Sklepem/Sprzedawcą.

1.2. Kontakt ze sklepem możliwy jest drogą:

- e-mailową: sklep@euro-ceramika.pl

- telefoniczną: 22 559 11 74, 22 642 72 02, +48 601 663 555, +48 603 190 250

- listowną pod adresem podanym podanym w §1 pkt. 1.1.

1.3. Sklep internetowy firmy Euro-Ceramika posiada w sprzedaży materiały wykończenia i wyposażenia łazienek oraz innych wnętrz.

1.4. Klientami Sklepu mogą być zarówno Konsumenci, jak i Przedsiębiorcy i inne jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej

1.5. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem
http://www.sklep.euro-ceramika.pl/.

1.6. Regulamin określa w szczególności:

a) warunki i zasady składania drogą elektroniczną zamówień w ramach sklepu internetowego.

b) zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.

1.7. Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie przy rejestracji prawdziwych danych osobowych i teleadresowych oraz zaakceptowanie Regulaminu Sklepu.

1.8. Rejestracja konta użytkownika w serwisie jest dobrowolna oraz bezpłatna. Nie jest ona konieczna do standardowego użytkowania serwisu, a w szczególności do składania i realizacji zamówień.

 

§2. DEFINICJE

2.1. Klient/Kupujący/Nabywca/Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.

2.2. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.sklep.euro-ceramika.pl/, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.

2.3. Towar – produkty zamieszczone w Sklepie Internetowym.

2.4. Konsument – osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością zawodową lub gospodarczą.

2.5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, nabywająca towar w tym celu.

 

§3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

3.1. Do każdego zamówienia jest wystawiany paragon lub faktura VAT na życzenie Klienta.

3.2. Każdy produkt ma określony czas realizacji. Czas ten jest uzależniony od dostępności produktu w magazynie lub od dostępności produktu u producenta/ dostawcy. W sytuacji braku towaru u producenta lub u innego dostawcy termin realizacji zamówienia przedłuża się ponad wskazany na stronie. Sklep ustala wtedy z Kupującym nowy termin dostawy, zmienia lub anuluje zamówienie na życzenie Klienta.

3.3. Kupujący może wycofać złożone zamówienie poprzez e-mail pod adresem sklep@euro-ceramika.pl.  Jeśli zajdzie potrzeba anulowania zamówienia (odstąpienia od umowy), które zostało już skierowane do realizacji - stosuje się postanowienia §7.

3.4. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

3.5. Do sprzedaży promocyjnej i ofert specjalnych przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i wykonywanie zamówień następuje według kolejności potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

§4 PŁATNOŚCI I DOSTAWA

4.1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztów dostawy. Ceny dostawy towarów podane na stronie Sklepu obowiązują na terenie Polski. Dostawa za granicę podlega osobnym ustaleniom Klienta ze Sklepem.

4.2. Koszty dostawy są  zróżnicowane i zależą od formy płatności oraz wagi. Dostawa zamówienia odbywa się w wybrany przez Kupującego sposób określany podczas składania zamówienia, zgodnie z formularzem. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W niektorych przypadkach, po ustaleniach ze Sklepem, opłata za dostawę zamówionych towarów może zostać pokryta przez Sprzedawcę.

4.3. Koszty zwrotu towarów w przypadku odstąpienia od umowy pokrywa Klient.

4.4. Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia próbki wybranego towaru. W celu uzyskania dokładnej informacji prosimy o kontakt ze Sklepem.

4.5. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za składane zamówienia:

- przedpłata na rachunek bankowy sklepu

a) poprzez tradycyjny przelew

b) płatność poprzez płatności elektroniczne PAYU. Do takiego rodzaju płatności doliczana jest opłata w wysokości 3% wartości zamówienia. Po dokonaniu płatności poprzez serwis platnosci.pl. Klient powinien kliknąć w ciągu 24 godzin w link aktywacyjny wysłany przez serwis platnosci.pl na skrzynkę mailową.

- za pobraniem. Kwota "za pobraniem" nie może być wyższa niż 4 tys zł. Ograniczenie to wynika z regulaminów firm kurierskich. Nadwyżka powinna być przez Klienta opłacona wcześniej poprzez zwykly przelew lub platności elektroniczne. 

- gotówka w salonie przy ul. Augustówka 22B/ Bartyckiej 24/26 w Warszawie. W celu zapłaty w salonie przy ul Bartyckiej prosimy o kontakt z obługą Sklepu.

4.6. W przypadku towaru "na zamówienie" wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 40 % wartości zamówienia przed rozpoczęciem realizacji tego zamówienia przez nasz Sklep. Zasada ta obowiązuje zarówno po wybraniu płatności na konto Sklepu, jak również dla płatności "za pobraniem" i płatności w salonie. Pozotałą kwotę Klient uiszcza zgodnie z wyborem opcji płatności.

4.7. Brak wpłaty/zapłaty w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia traktowany jest jako rezygnacja Klienta z zawarcia umowy sprzedaży, co skutkuje anulowaniem zamówienia.

4.8. Za datę zapłaty za towar w przypadku wyboru płatności w formie zwykłego przelewu lub poprzez serwis PAYU uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na konto Sklepu.

4.9. Przesyłki są dostarczane przez firmy kurierskie : DHL oraz Raben. Cennik umieszczony jest w zakładce "Płatności i dostawa".

4.10. Możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru w magazynie przy ul. Augustówka 22 b w Warszawie od pon. do pt. w godz. 10:00- 18:00 oraz w sob. w godz. 10:00– 15:00.  W dniu planowanego odbioru (lub dzień wcześniej) prosimy skontaktować się z Handlowcem w celu podania przybliżonej godziny odbioru.

4.11. Sklep może wprowadzać nowe produkty do oferty, wycofywać dane produkty, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne na stronach Sklepu. Sklep oferuje Klientom stałe rabaty na płytki ceramiczne, które przysługują dla wszystkich produktów, oprócz tych umieszczonych w zakładce "Oferty specjalne".

4.12. Sklep gwarantuje, że ceny produktów nie ulegną zmianie po złożeniu zamówienia przez Klienta.

 

§5  REALIZACJA ZAMÓWIENIA

5.1. Zamówienie jest realizowane po poinformowaniu Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową o przyjęciu zamówienia.

5.2. Termin realizacji zamówień towarów dostępnych na magazynie wynosi od 24 do 48h. Czas ten jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub - w przypadku płatności za pobraniem - potwierdzenia zamówienia.

5.3. Czas oczekiwania na produkty dostępne "na zamówienie" liczony jest od dnia wpłynięcia zapłaty/zaliczki za wybrany towar.

5.4. Termin realizacji może ulec zmianie w zależności od bieżących rezerwacji towarów na magazynie oraz na stanach  magazynowych naszych dostawców, czy innych nieprzewidzianych sytuacji/ zdarzeń losowych. Sklep niezwłocznie informuje Klienta o wydłużeniu czasu realizacji. Jeśli Klient nie akceptuje nowego terminu, może zrezygnować z zamówienia.

5.5. Zamówienie o różnym czasie oczekiwania na towary wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

5.6. Wysłanie zamówionego towaru kurierem jest jednoznaczne z jego realizacją, a dostawa towaru do Klienta określa rozliczenie transakcji z Klientem.

5.7. Dostawa towaru za pośrednictwem firm kurierskich nie powinna przekroczyć 48 h. Opóźnienie doręczenia przesyłki stanowi podstawę złożenia reklamacji.

5.8. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie są zobowiązani do wniesienia cięższych paczek/palet. Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go. Klient powinien sprawdzić towar w obecności kuriera.

5.9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki i numerem telefonu, pod którym Klient może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Klient ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48 godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.

5.10. W przypadku bezpodstawnej odmowy odbioru towaru, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów transportu zwrotnego.

 

§6 REKLAMACJE

6.1. Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym sklep@euro-ceramika.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad.

6.2. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu niezgodności towaru z umową.

6.2. Przed montażem zakupionego towaru należy sprawdzić jakość, kolor, wymiar oraz inne parametry zależne od rodzaju zakupionego towaru. Po ułożeniu płytek reklamacje odnośnie odcieni, kalibrów i wad widocznych nie będą uwzględniane.

6.3. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt. Reklamacje należy składać e-mailem na adres sklep@euro-ceramika.pl lub na adres naszej firmy.

6.4. Przy składaniu reklamacji prosimy przesłać następujące informacje:

- imię i nazwisko Klienta (w temacie wiadomości dopisek: "REKLAMACJA”)
- nr kontaktowy
- reklamowany towar
- rodzaj wady (uszkodzenie, niedobór itp.)
- oczekiwanie Klienta (wymiana towaru / zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)
- stan protokołu reklamacyjnego lub listu przewozowego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem, zdjęcia reklamowanego towaru potwierdzające uszkodzenia.

 

6.5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu są składane do firmy spedycyjnej. Klient powinien sprawdzić otrzymaną przesyłkę oraz spisać w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokoł szkody w chwili odbioru przesyłki, ponieważ to ułatwia skuteczną reklamację u Przewoźnika. Kurier zawsze powinien posiadać przy sobie odpowiedni protokół reklamacyjny.

6.6. Jeśli Klient nie ma możliwości sprawdzenia przesyłki przy kurierze, powinien zrobić to możliwie jak najszybciej, zalecamy uczynienie to w czasie 24 godzin od dostarczenia. Przed odjazdem kuriera należy wziąć do niego numer kontaktowy. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenia powinien niezwłocznie skontaktować się z kurierem doręczającym przesyłkę w celu jego powrotu i spisania protokołu reklamacyjnego. Kurier zobowiązany jest sporządzić z Klientem protokół reklamacyjny w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Następnie prosimy o kontakt ze Sklepem w celu przedstawienia zaistniałej sytuacji i złożenia reklamacji.

6.7. Klient nie musi przyjmować przesyłki, która jest uszkodzona.

6.8. W przypadku odbiorów osobistych należy bezwzględnie sprawdzić towar na miejscu przy odbiorze. Uszkodzenia, wady, niezgodności z zamówieniem stwierdzone przy odbiorze należy spisać w protokole niezgodności opatrzonym podpisem magazyniera i niezwłocznie zgłosić obsłudze Sklepu.

6.9. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt Sklepu do Klienta przy zamówieniach zrealizowanych wysyłkowo lub przygotowany do wymiany w naszym magazynie przy zamówieniach odebranych osobiście. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez Klienta konto lub ponowne zamówienie danej pozycji i oczekiwanie na jej dostępność.

6.10. Zdjęcia prezentowane na stronie nie są często w stanie odzwierciedlić dokładnej struktury lub wykończenia płytki ceramicznej. W celu dokładnego obejrzenia towarów zapraszamy do salonów sprzedaży w Warszawie lub kontakt z Infolinią. 

 

Jesteśmy godni zaufania

Doradzamy

Inspirujemy

Szybka dostawa

Wersja Mobilna